LISTA DOCUMENTELOR DE INTERES PUBLIC IN CONFORMITATE CU LEGEA 544/2001
1) SERVICIUL JURIDIC
- Situaţia trimestrială privind stadiul punerii în executare a hotărârilor judecătoreşti prin
executor. (conform Art.9.3 (5) din ROF)
2) COMPARTIMENTUL ADMINISTRATIE LOCALĂ
- Ordinea de zi ale şedinţelor Consiliului Local.
- Proiectele de hotărâri cu caracter normativ ce vor fi supuse aprobarii de către Consiliul
Local
- Hotărâri ale Consiliului Local care au caracter normativ
- Procesele verbale al şedinţelor Consiliului Local
- Dispoziţii ale Primarului Municipiului Giurgiu
- Cerere tip- Acord de funcţionare pentru persoane juridice
- Cerere tip- Acord de funcţionare pentru persoane juridice , activitate alimetatie publică
- Cerere tip- Acord de funcţionare pentru persoane juridice – orar
- Cerere tip- Acord vecini pentru funcţionare a persoanelor juridice.
- Cerere tip- Acord vecini pentru funcţionare a persoanelor juridice – orar
- Cerere tip- Acord asociatie de locatari pentru funcţionare a persoanelor juridice
- Cerere tip- Acord asociatie de locatari pentru funcţionare a persoanelor juridice – orar
- Acord persoana juridica privind dreptul de a-i fi retrasa autorizaţia de funcţionare
- Declaraţie pe proprie răspundere tip privind caracteristicile unitaţii de alimentaţie publică
- Acord persoana juridica privind dreptul de a-i fi retrasa autorizaţia de funcţionare – orar
- Cerere vânzare produse soldate
- Declaraţie de notorietate
- Model Lista de inventar pentru mărfuri de lichidat.
- Declaraţiile de avere ale Primarului, vice primarului, Administratorului Public şi ale
Consilierilor locali
- Declaraţiile de interese ale Primarului, vice primarului, Administratorului Public şi ale
Consilierilor locali
3) DIRECŢIA DEZVOLTARE –Serviciul Lucrări Publice-Investiţii, Reparaţii, Întreţinere
Documentele ce pot fi de interes public se regăsec la serviciul Contabilitate şi Licitaţii şi au fost luate în evidenţă
4) DIRECŢIA DEZVOLTARE –Biroul Proceduri Achiziţii, Contracte
- Anunţ privind procedura de atribuire prin Licitaţia Deschisă
- Anunţ privind procedura de atribuire prin Licitaţia Restrânsă
- Anunţ privind procedura de atribuire prin Dialog Competitiv
- Anunţ privind procedura de atribuire prin Negociere cu publicarea anterioară a unui anunţ
de participare
- Anunţ privind procedura de atribuire prin Negociere fără publicarea anterioară a unui anunţ de participare
- Anunţ privind procedura de atribuire prin Cerere de Ofertă
- Anunţ privind Concesionarea de terenuri
- Anunţ privind Închirieri de terenuri
- Comunicare privind atribuirea unui contract (indifernt de procedură)
- Comunicare a rezultatului unei licitaţii ce are ca obiect concesionarea de bunuri
- Anunţ privind organizarea de licitaţii referitoare la spaţii în incinta unutăţilor de învăţământ.
- Comunicare rezultatul licitaţiei pentru inchiriere de spaţii în cadrul instituţieilor de
învăţământ
- Raportul anual privind contractele de achiziţii publice (cel depus la Autoritatea Naţională pentru Reglementarea şi monitorizarea Achiziţiilor Publice)
- Programul anual al achiziţiilor publice (necesităţi şi priorităţi)
5) DIRECŢIA DEZVOLTARE –Compartimentul Proiecte Europene
- Lista proiectelor eligibile întocmite prin Fonduri Structurale (link-detalii pe alta adresa)
6) DIRECŢIA DEZVOLTARE –Biroul Strategii Parteneriale şi Proiecte de Mediu
- Anunţ privind participarea la dezbaterile publice pe tema Actualizarea Strategiei de
Dezvoltare Locală
- Lista Proiectelor de mediu şi stadiul de implementare (actualizare periodică)
- Anunţ privind participarea la dezbaterile publice pe tema Dezvoltare Urbanistică şi
Gospodărie Comunala.
- Anunţ privind participarea cetăţenilor la dezbaterile publice pe tema Aprobării proiectelor
Locale cu Impact De Mediu
- Anunţuri privind desfăşurarea unor evenimente prilejuite de zilele naţionale şi internaţionale dedicate mediului
- Anunţ privind invitaţia de participare la activitatea de colectare a deşeurilor
7) DIRECŢIA LOGISTICĂ –Birou Administrativ – nu este cazul
8) DIRECŢIA LOGISTICĂ –Serviciul Relaţii externe, Promovare şi Cooperare
- Calendarul privind diverse activităţi şi programe care se desfăşoară în ţară sau străinătate şi la care participă Primăria Comunei Ion Neculce.
- Protocoalele încheiate între Primăria Comunei Ion Neculce şi parteneri externi din administraţia locală.
- Lista activităţilor periodice şi ocazionale legate de prezenţa Primăria Comunei Ion Neculce în cazul participării la reuniuni internaţionale, târguri, expoziţii, saloane şi simpozioane internaţionale
- Documentele ce atestă înfrăţirea dintre Primăria Comunei Ion Neculce şi alte primării ale altor localităţi din ţară şi străinătate.
29) DIRECŢIA LOGISTICĂ –Compartimentul Mass-Media, Relaţii Publice
- “Buletin Informativ”
- Anunţ privind subiectul (subiectelor)conferinţelor de presa, dacă este cazul.
30) DIRECŢIA LOGISTICĂ –Compartimentul Arhivă – nu este cazul
31) DIRECŢIA LOGISTICĂ –Compartimentul Tehnologia Informaţie – nu este cazul
32) DIRECŢIA LOGISTICĂ –Centrul de Informare şi Consiliere pentru Cetăţeni
33) DIRECTIA LOGISTICA – Centrul de Informare şi Consiliere pentru Cetăţeni
- Program audienţe
34) DIRECŢIA SERVICII PUBLICE – Compartiment Control, Coordonare Asociaţii de
Proprietari
- Anunţ privind convocarea şedinţelor comune a Asociaţiilor de proprietari şi Furnizorilor de utilităţi
35) DIRECŢIA SERVICII PUBLICE – Compartimentul Învăţământ, Cultură-Sport –nu este cazul
36) DIRECTIA SERVICII PUBLICE – Serviciul Administrare şi Monitorizare Servicii Utilitate
Publică
- Model Formular nr 2- cerere pentru eliberarea Acordului de principiu în vederea obţinerii
Certificatul de Urbanism şi Autorizaţiei de Construire. (persoană fizică sau juridică).
- Model Formular nr 3- cerere pentru emiterea avizului de execuţie a lucrărilor aferente reţelelor tehnico-edilitare realizate pe domeniul public şi privat al Municipiului Giurgiu (persoană juridică).
- Model Formular nr 4 – cerere pentru emiterea Avizului de execuţie aferente reţelelor trhnico-edilitare în regim de urgenţă (Avarie), pe domeniul public şi privat al municipiului Giurgiu.
- Model Formular nr 5 – cerere pentru prelungirea avizului de execuţie a lucrărilor aferente reţelelor tehnico-edilitare realizate pe domeniul public şi privat al Municipiului Giurgiu.
- Model formular nr 6 -Proces-Verbal de recepţie a lucrărilor privind aducerea terenului la
starea iniţială.
- Model formular nr 6A- Proces-verbal de predare-primire a amplasamentului.
- Model Formular nr 7 extras din OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice
37) DIRECTIA SERVICII PUBLICE – Biroul Situaţii de Urgenţă
- Reguli şi măsuri de prevenire a incendiilor
- Măsuri şi reguli de prevenire a incendiilor pe perioada caniculară şi de secetă, arderea miriştilor,vegetaţiei uscate şi resturilor vegetale.
- Plan de dezăpezire
- Regulamentul de ordine şi funcţionare a BSU.
38) DIRECTIA PATRIMONIU – Compartiment Fond Funciar şi Registrul Agricol
- Model de cerere eliberare anexele 1 şi 2 pentru un imobil
- Model de cerere eliberare certificat cu situaţia terenurilor agricole
- Model de cerere pentru înscriere în registrul agricol
- Model de cerere pentru eliberarea unei adeverinţe necesară APIA
- Model de cerere pentru atribuire în folosinţă a unui teren pentru tineri
- Model de cerere pentru eliberarea unui certificat de producător
- Buletine periodice de avertizare fito-sanitară
39) DIRECTIA PATRIMONIU – Compartimentul Patrimoniu, evidenţă proprietăţi şi cadastru
- Lista actelor necesare pentru depunerea unei solicitări în vederea obţinerea unei locuinţe
din fondul locativ.
- Formular de înscriere pe lista de prioritate la locuinţele construite de ANL
- Model cerere de înscriere pentru atribuirea unei locuinţe sociale
- Tabel nominal cu evidenţa solicitărilor pentru acordarea de locuinţe sociale
- Tabel nominal cu evidenţa solicitărilor pentru acordarea de locuinţe tip ANL
40) DIRECTIA PATRIMONIU – Compartimentul Urmărire Executare Contracte
- Model de cerere pentru eliberarea Acordului privind ocuparea temporară a domeniului public sau privat al municipiului Giurgiu- persoană juridică.
- Model de cerere pentru eliberarea Acordul preivind ocuparea temporară a domeniului
public sau privat am municipiului Giurgiu – persoană fizică
- Model de cerere pentru prelungirea Contractului de locaţiune pentru utilizarea temporară
a domeniului public- persoană juridică .
- Model de cerere pentru prelungirea Contractului de locaţiune pentru utilizarea temporară
a domeniului public- persoană fizică .
41) DIRECTIA PATRIMONIU – Serviciul Fond Locativ
- Model de cerere pentru achiziţionatea unui apartement din fondul locativ
- Model de cerere pentru prelungirea unui contract de închiriere
- Model de cerere pentru schimbarea titularului de contract de închiriere
- Model de cerere pentru schimb de locuinţă din fondul locativ
- Model de cerere pentru modificarea contractului de închiriere
- Model Contract de Vânzare-Cumpărare a unei locuinţe din fondul locativ
- Model Contract de închiriere a unei locuinţe din fondul locativ
- Model de cerere pentru eliberarea unei adeverinţe de plată integrală la contractele de
vânzare –cumpărare cu plata în rate
- Model de cerere pentru eliberarea unei adeverinţe către notariatele publice în vedrea efectuării succesiunii
42) ARHITECT ŞEF – Compartimentul Arhitectură Urbană şi Amenajarea Teritoriului – nu este cazul.
43) ARHITECT ŞEF – Serviciul Autorizaţii şi Documentaţii de Urbanism
- Lista Certificatelor de Urbanism emise lunar
- Lista Autorizaţiilor de Construire şi Desfiinţare emise lunar
- Model de cerere pentru emiterea autorizaţiei de construire/desfiinţare
- Model de cerere pentru emiterea crtificatului de urbanism
- Model de cerere pentru prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare
- Model de cerere pentru prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism
- Planul Urbanistic General
- Regulamentul Local de Urbanism
44) DIRECŢIA ECONOMICĂ – Serviciul Buget
- Model
87.
45) DIRECŢIA ECONOMICĂ – Compartimentul Financiar-Contabilitate
- Model
46) DIRECŢIA ECONOMICĂ – Compartimentul Resurse Umane- Organizarea muncii
- Declaraţiile de avere ale angajaţilor din cadrul aparatului de specialitate a primarului
- Declaraţiile de interese ale angajaţilor din cadrul aparatului de specialitate a primarului
- Codul etic şi de integritate a l funcţionarilor publici şi al a personalului Contractual
- Model de formular de înscriere la concurs pentru ocuparea posturilor vacante
- Model de declaraţie pe proprie răspundere conform art. 49, alin 1, lit.g din HG ne
611/2008
47) COMPARTIMENTUL AUDIT INTERN
48) COMPARTIMENTUL CONTROL MANAGERIAL INTERN
49) COMPARTIMENTUL SISTEME DE MANAGEMENT
50) COMPARTIMETUL CABINETUL PRIMARULUI